Woensdag 19 oktober 2011

20 oktober 2011

Heerlijk geslapen! Vanmorgen op het gemak gedaan. We leveren de auto in op het vliegveld,  daar staat de jongeman te wachten die ons de auto had gegeven in San Carlos de Bariloche. Hij was vanmorgen met een vriend  om 5.00 uur vertrokken. Met deze auto hebben we een trip gemaakt van 841 km. We vliegen om 11.25 uur naar El Calefate en komen daar om 13.00 uur aan. We boeken een bus naar ons hotel. Zo zien we gelijk het dorp want we zijn de laatste die afgeleverd worden bij ons hotel, Sierra  Nevada. We krijgen een ruime kamer met een zitje. We organiseren ons en geven onze was af aan de receptie. We gaan even naar buiten, het zonnetje schijnt maar er staat een flinke wind, het is nu 8 graden. We lopen de straat uit en komen in de winkelstraat.  Overal is er propaganda voor de presidente Christina, zij zal waarschijnlijk weer presidente worden. Na terugkomst om 18.30 uur ga ik schrijven. We blijven in het hotel eten, we kunnen hier al om 19.00 uur eten. Morgen gaan we de auto ophalen en dan naar de Moreno Galcier, dat is 80 km hier vandaan.