Woensdag 19 oktober 2011

20 oktober 2011

Heerlijk geslapen! Vanmorgen op het gemak gedaan. We leveren de auto in op het vliegveld,  daar staat de jongeman te wachten die ons de auto had gegeven in San Carlos de Bariloche. Hij was vanmorgen met een vriend  om 5.00 uur vertrokken. Met deze auto hebben we een trip gemaakt van 841 km. We vliegen om 11.25 uur naar El Calefate en komen daar om 13.00 uur aan. We boeken een bus naar ons hotel. Zo zien we gelijk het dorp want we zijn de laatste die afgeleverd worden bij ons hotel, Sierra  Nevada. We krijgen een ruime kamer met een zitje. We organiseren ons en geven onze was af aan de receptie. We gaan even naar buiten, het zonnetje schijnt maar er staat een flinke wind, het is nu 8 graden. We lopen de straat uit en komen in de winkelstraat.  Overal is er propaganda voor de presidente Christina, zij zal waarschijnlijk weer presidente worden. Na terugkomst om 18.30 uur ga ik schrijven. We blijven in het hotel eten, we kunnen hier al om 19.00 uur eten. Morgen gaan we de auto ophalen en dan naar de Moreno Galcier, dat is 80 km hier vandaan.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Andre:
    Goedemorgen reizigers

Het was heel leuk de berichten te lezen en zo de reis te volgen .Maaaar nu zijn we even weg . Ik weet niet wanneer jullie terug komen of jullie nog wel terug willen komen na zo een reis .Wees voorzichtig
    Groetjes Grazyna Andre
  2. Luc Croes:
    20 oktober 2011
    Geniet er maar super van.

Groetjes van mama en Luc.
  3. René:
    20 oktober 2011
    Goed om te horen dat alles goed gaat! Ben wel erg nieuwsgierig naar de foto's
    Goeie reis nog verder...
    Groeten René