Dinsdag 18 oktober 2011

18 oktober 2011 - San Martin De Los Andes, Argentinië

Vanmorgen een heerlijk ontbijt en ja wel voor het eerst eens een gekookt eitje. Dat is wel genieten na iedere morgen kaas, ham of jam op toast of een broodje. We rijden van San Martin de los Andes naar Esquel, totaal  400 km. Via de 63 zitten we na 100 km weer op de RN 40. In  El Bolson stoppen we bij een tankstation, om iets te eten. Het wordt een broodje lomo met sla, tomaten en gekookt eitje en een berg saus.  Klinkt goed tot we ons broodje krijgen. Het is een heel brood, ongelofelijk dus de helft is weer teruggegaan . We zetten onze weg voort en we snappen het niet maar we zijn verkeerd gereden, blijkt achteraf. We rijden via Cholila naar de RN 40, er komt geen eind aan deze ongeplaveide weg. Na een omweg en drie keer vragen komen we uiteindelijk weer op de  RN 40. Dan is het nog 116 km naar Esquel. In Esquel is ons hotel perfect, het ligt direct aan de linkerkant als we het stadje binnen rijden. We drinken iets in de lobby, we zijn moe en gaan naar de kamer. Theo gaat later nog eventjes internetten terwijl ik wat ga lezen en slapen. We hebben geen honger meer na dat brood van vanmiddag. We gaan lekker slapen, morgen hoeven we pas om 9.00 uur bij het vliegveld te zijn. Dit ligt op minder dan 10 min van ons hotel. Komt dat even goed uit.