Vrijdag 28 oktober

29 oktober 2011 - Buenos Aires, Argentinië

Vandaag is dus een reisdag, we vliegen van Ushuaia naar Buenos Aires, 3 1/2 uur. We komen om 15.00 uur aan in het Waldorf Hotel.  Nu zitten we op de 8ste etage maar hebben weinig uitzicht. We gaan nog even de straat op. Het is een drukte van jewelste, ze dansen zelfs de tango op straat. We zijn om 20.00 uur in de lobby want we worden opgehaald om naar een Tango Dinner Show te gaan. Dit moet je gezien hebben als je in Buenos Aires bent. We zijn om middernacht terug en het was fantastisch, heel mooi om te zien en wat kunnen ze dansen deze Argentijnen. Zo de vakantie zit erop, morgen om 16.00 uur vliegen we naar Frankfurt en dan aansluitend naar Amsterdam. Deze vakantie was geweldig! We hebben heel veel gezien en hebben echt genoten! Ik ga gauw met het fotoboek beginnen. Het zal niet makkelijk zijn om te kiezen, we hebben zo'n  1 570 foto' s gemaakt. Bedankt voor de reacties die we hebben ontvangen, we vonden het leuk dat jullie met ons mee reisden. Tot een volgende reis......

1. Ap:
    29 oktober 2011
    heel fijn dat jullie genoten hebben .leuk om het mee te beleven op reislog . we gaan gauw weer zien.
    tot in de spruitentijd gr Ap en Coby
  2. Andre:
    31 oktober 2011
    Fijn zo een mooie reis wij zijn ook weer thuis .Goeie reis terug Ook wel weer fijn om naar huis te gaan toch ,leuk ok jullie zo gevold te hebben .