Zondag 2 oktober 2011

2 oktober 2011 - Buenos Aires, Argentinië

Hallo Allemaal,  We zijn goed aangekomen in Buenos Aires. Van het vliegveld naar het Waldorf hotel was ongeveer 30 km, ingecheckt maar konden pas na 12 uur onze kamer krijgen. Dan maar eventjes rondwandelen. We hebben koffie gedronken bij het Sheraton Hotel. Daarna terug naar het hotel en onze kamer is op de 9de etage, kamer 907. Eerst maar even opfrissen want we zitten er aardig doorheen. Alhoewel we wel wat hebben geslapen in het vliegtuig. Maar toch... Daar we midden in de wijk Retiro zitten, zijn hier voldoende restaurants. Het is fantastisch weer.      Zonnetje schijnt volop 25 graden maar wel winderig. Het is 15.00 uur en we besluiten om maar te gaan eten. Leuk restaurant uitgezocht.  We wandelen nog eventjes naar het park maar besluiten toch om maar naar ons hotel terug te wandelen.  We proberen de foto's op de Ipad te krijgen maar dat is wel een probleem. Morgen maar de Apple store opzoeken! Die is er wel, hebben die nl al gezien!o Het is nu 18.10 uur ( 23.10 uur onze tijd ) en we zijn al aardig moe. Morgen willen we verder de stad verkennen. Welterusten en tot morgen